Életképek szabadúszó webdesignerként

Webdesign Blog

MIRŐL SZÓL EZ A BLOG?

2019. január 15. - Tóth Zsuzsanna

Alapvetően webdesignról. De nem fogok olyan posztokat írni, hogy a 12 legmenőbb fejléc, meg ilyenek, már írtam többszázat. Olyan dolgokat szeretnék leírni, ami nem tananyagba való, mégis szervesen kötődik ehhez a munkához.

A másik a szabadúszó munka. Tavaly eljutottam oda, ahová készültem. Célba értem. És kiégtem. Most akkor mi lesz, hogyan tovább?

Új célok kellettek. Például az, hogy megmutassam másoknak is azt, hogy lehet ezt így is. Nem kell belehalni abba, hogy az ember dolgozik. Hogy lehet abból élni, amit szívesen csinálunk, nem kell állandó kompromisszumok közepette megmaradni egy olyan munkában, amit már rég utálunk! Hogy lehet abból élni, amit tudsz! A tudás értékes. Hogy lehet 40-50 évesen is váltani!

Oktatásról, online tanulásról, az élethosszig tartó tanulásról. 

Gyereknevelésről. Vagyis inkább arról, hogyan nevel minket a gyerek, milyen emberré leszünk a tapasztalatok által. Három kiscsaj mellett soha nem unatkozom.

A bejegyzés trackback címe:

https://webdesigner.blog.hu/api/trackback/id/tr3014564144
süti beállítások módosítása