Életképek szabadúszó webdesignerként

Webdesign Blog

KI VAGYOK ÉN?

2019. január 12. - Tóth Zsuzsanna

Ez egy jó kérdés. Az elmúlt közel negyven évben még nekem sem sikerült kiderítenem, mert bizonyos időszakonként mindig újabb és újabb meglepetéseket tartogatok magam számára is. Talán pont ezért lettem szabadúszó, mert elég nehezen definiálható, hogy mivel is foglalkozom. Nézzük aktuálisan:

Elsődleges szerepben három kislány édesanyja vagyok. Ez felülír akármilyen más munkát, elfoglaltságot, hiszen azért csinálom ezt az egészet, hogy maximális időt tudjak velük tölteni. 

Az időm további nagy részében webdesignt oktatok a Pixelgyárban, a jövő webdesignereinek és a sikeres online jelenlétre vágyó vállalkozások munkatársainak egyaránt. Ezt a tanfolyamot 8 évvel ezelőtt indítottam el, saját magam írtam a tananyagokat a tapasztalataim alapján. Ma már négyen oktatunk, mindenki a saját területén a legjobb, így egy olyan rendkívüli tananyag kombóval rendelkezünk, amilyen nem nagyon van a magyar piacon, ugyanis egyaránt erősek vagyunk designban és kódolásban is. Az évek alatt rengeteg embernek adtuk meg a szabadúszó életforma lehetőségét a tanultakkal, és örömmel tölt el, hogy sokan éltek is vele.

Jelenleg webdesigner feladatokat nem vállalok, mert a legkisebb lányom (2) mellett ez most nem fér bele az életembe. Amint óvodás lesz, szeretnék újra tervezni, mert még mindig nagyon szeretek és van néhány szerelemprojekt, ami még hiányzik a repertoárból.

Van egy vállalkozásom, amit nem is tekintek munkának, ez az Art & Relax, egy általam kifejlesztett online relaxációs . technika a rajz és festőeszközök segítségével.

Szabadidőmben (haha!) kinézem a sorozatokat a Netflixből, általában üzleti vagy sci-fi könyveket olvasok, 1x1 m-es vásznakat kenek össze rengeteg festékkel, aztán azt mondom, hogy absztrakt.

A bejegyzés trackback címe:

https://webdesigner.blog.hu/api/trackback/id/tr3714558124
süti beállítások módosítása